maanantai 25. helmikuuta 2013

Selittämättömiä sirkusasioita

Ystävä lanseerasi pistämättömän termin, kun keskustelimme minut saavuttaneen kolmenkympin kriisin (halleluujaa, mulle tuli teiniysmurroskin vasta siinä vaiheessa, kun ikätoverien äidit jo siunailivat kaikkien raajojensa tallessaolemista pahimman sokkivaiheen jälkeen; totta tämä jälkijunassa hopottaminen on jotenkin kohtaloonkirjoitettua) aiheuttamasta vieraantuneisuudesta suhteessa omaan vaatekaappiini. Tai no, koko tyylikäsitykseen.

Vääntelen käsiä, kun en enää tiedä, mikä näyttää hyvältä tai on kiinnostavaa taikka klassinen "minun juttu" ja huutelen vieraisiin väripöytiin. Ei siitä kuulema vielä vaateanarkiaa tule, jos haluaa jotain omituista, mutta jos koko ajan hankkii

selittämättömiä sirkusasioita,

voi sellainen toki tulla.



Onko juuri tosi?

Ylemmän kuvan viskoosimekko Mari Johanna vintage pop upista jokunen viikko sitten, alemman kuvan silkkipaita Kaunis Veera -second handista Albertinkadulta.

Nolot pahoittelut huonoista kuvista.

7 kommenttia:

  1. Very Missoni!
    Niin, päätit sitten tulla ihan kunnolla sirkuskaapista :D Sitä minä vaan en nyt käsitä, että miten pebble on tässä vaiheessa enää kynnyskysymys?

    VastaaPoista
  2. HA. Muuten ei tuntuis missään, mutta maksaa huomattavasti enemmän kuin nämä karnevaalit yhteensä. :(

    VastaaPoista
  3. Pidän sirkustirehtöörin paidasta! En mistään muusta! Laita se ja oikein leveät joulupukkihousut TAI semmoiset mihinä on semmoinen iso vanne henkseleiden kera! Fäsöön!

    VastaaPoista
  4. Tubbeli, etkä pidä Missoni-mekosta?

    Ei se mitään, koska stailausehdotuksien valossa en tuu ikinä kysymään Tupsulta fäsönvinkkejä.

    :D

    VastaaPoista
  5. PIDÄN! Tai väitän niin. Voin kyllä vastata sinulle asioita, joita sinun tarvitsee kuulla: Tuo näyttää vielä hirveämmältä kuin se edellinen.

    VastaaPoista
  6. Tubbe, olit mun mukana, kun Missoni hankittiin. Jos tuli tehtyä ruma ostos, voit siis syyttää vain itseäsi.

    Ihanaa tässä on se, että loppuu se turha kalastelu. "Mää oon ihan kauheeee." "Niin OLET."

    VastaaPoista
  7. En kai mä oo sanonut tuota kirjaamaasi vähän mun suuhun sopivaa lainausta? Hupsista, saatana taas, jos niin on!

    VastaaPoista