keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Yeah, well, out with the old and in with the overpriced

Olen ollut kotoani putkiremonttipakojalassa tähän päivään mennessä kaksi ja puoli kuukautta. Karkureissun aikana olen ehtinyt majailla kuudessa maassa, kahdeksassa kaupungissa, 11:ssä kaupunginosassa ja 12:ssa osoitteessa.

Alkaa hitusen uuvuttaa.

Paluu omaan residenssiin näkyy jo tuikkuna tunnelin päässä, mikä kyllä tosin tarkoittaa sitä, että paluumuutan keittiöttömään kotiin; köökiremontti odottaa vasta seuraavan kulman takana. Iloista tässä on se, että Habitare 2011 ei olisi voinut sattua parempaan saumaan. Pääsen tänään arkkitehtisnaisen kanssa valikoimaan pintamateriaaleja kotoseen, mikäs sen siistimpää?


Habitareen liittyy vain poskia häpeänpunalla värittäviä ajatuksia, kun muistelen niitä kahta vuosituhannen alkupuolen syksyä, jolloin kirjoitin messuista isot jutut kahteen pohjoiseen sanomalehteen. Käytin suvereenisti muiden muassa ilmaisuja "punainen on uusi musta" ja "...pistää silmään, että mikään ei pistä silmään". Huokaus.

Habitare 2011 14.-18.9.2011 Messukeskuksessa.

5 kommenttia:

  1. No mut hei se sisältö oli silti laadukkaampaa kuin niissä lehdissä normaalisti.

    You kids have fun!

    VastaaPoista
  2. Mulla on tolle sun mielipiteelle aivan vedenpitävä perustelu, mutta en kerro sitä julkisesti.

    Thäääänks, peipi. Menen Decoksen kipsaan tuskailemaan ja lopulta E päättää mun puolesta.

    VastaaPoista
  3. E delegoi itsensä sairaana petiin, joten tsegasin mestat keskenään. Lopputulos on ihan selkeä, katastrofi. "Ne vaan levis ne suunnitelmat, en mä koskenut niihin! Ne oli tolleen, kun mä sain ne! Oli!

    VastaaPoista