tiistai 23. maaliskuuta 2010

This is it, Carrie. I can feel it


Nää teignmouthlaiset Perus-Pasit tulee Suomen Wembley Stadiumille, Kaisaniemen puistoon, heinäkuussa. Mä ehdin jo iloita presale-linkistä, joka ystävältä napsahti sähköpostiin, kunnes internetix tiesi pilata omahyväisen ilon ja kertoa, että eräskin oikeustoimikelvottomien suosikkiradiokanava on tänään oikein jakanut linkkitietoa. Ei se mite, siellollaan sitten mä, Ulla-bunny plus muutama sata muuta jatkettua rokkinuoruuttaan elävä sekä vähintään 20 000 niitä ylempänämainittuja.




Onko pakko pystyä odottamaan, jos ei todellakaan, todellakaan taho?



Tässä on muuten mun suosikkibiisi. On niin hitti, ettei tarvitse pelätä pettymystä, soitetaan aivan varmasti. Toinen on tässä. Kolmas tässä. Neljäs. Viides. ...Kuudes... Seitsemäs...

<

Tästä mä olisin onnellisin ikinä:




Varastin tuon kuvan täältä

4 kommenttia:

  1. WHAAAAT? I thought we were special!

    Hmph.

    VastaaPoista
  2. A-haa. No mut siis onneks mun fan club -koneksuuni on aito. Siis HUH.

    VastaaPoista
  3. Ja hei, Upsu, mikä on sun suosikkibiisi?

    VastaaPoista
  4. Upsu? No voi ny.. :D
    Tota, tää on liian paha, ei pydee. Mut kymmenen kovaa satunnaisjärjestyksessä: Soldier's Poem, Unclosed Desires, Bliss, Butterflies and Hurricanes, Knights of Cydonia, Map of the Problematiqué, Plug in baby, MK Ultra, New Born. Ja sit toi Unintended, joka putoo kolmekymppiselle elämäntapakyynikolle sokerikuorrutuksella, kritiikittä ja just niinku on käsikirjotettu.

    VastaaPoista