keskiviikko 29. helmikuuta 2012

What an amazing observation!

Lyhentämättömänä meikkipurkin kyljestä:

"Täydellisen ihon valo ei heijastu vain ihon pinnalta, vaan se heijastuu myös syvemmältä ihosta. Lancôme selvitti tämän jokaiselle iholle tunnusomaisen värin antavan valon alkuperän ja teki siitä tiedettä. Innovaatio: Aura Inside."



Joo-o. No terve. Meikä se ei saa sitten mitään kiksejä "selektiivisyyden tunnusta" tai siitä, että joku rasvasortti on hajustettu erilailla kuin toinen tai että saa sutia kasvojaan "Lancômen spaattelilla Lancômen purkista". Jos joku tuote on schaibaa, se on schaibaa ja piste. Lancômen Effet Miracle jadajadajaa on ihan hirveää tavaraa, älkää ostako sitä. Vaaleanpunainen tuhnu jäi iholle kiilteleviksi miniluistinradoiksi tai rullautui pienille makkaroille sillä samalla saunaefektillä kuin vanha harmaa ihonuljake.

Hyi. Se, että jokin tuote on esimerkiksi ylellinen, on ihan eri asia kuin viilata silmään myymällä markettikamaa sillä selektiivisyyden tunnulla.

Ratkaisuni on Chanel.


Jaa, mahdollisesti samaa silikonia eri purkissa, vaikka väriaineet ja jotkin sidostesoossit lienevät erilaisia, sillä tavara on valkoista, sileää, hyvin levittyvää eikä lainkaan niin epäilyttävää kuin talvimasennuksen lehtijutun uhrina  lohtuostamani Lancômen mussupinkki vaahto.

Älyttömän vaikea tätäkin on kyllä annostella, kun purkin suu on halkaisijaltaan puolitoista senttiä. Samat onnistumisen prosentit saa tunnolleen, jos kokeilee kaataa keittoon suolaa sirotinosattomasta purkista. Että tulikohan tätä nyt tarpeeksi. Pitää käyttää sitä spaattelia. Mutta se ei ole Chanelin eikä edes mikään halpis vaan rehellisesti ilmainen, ystävällisen Stokkan myyjättären kätköistä.

2 kommenttia:

  1. Oi että mä niiin rakastan kosmetiikkamainoslauseita! Jos mä perustaisin kosmetiikkasarjan, en todellakaan kirjoittaisi mitään keimailevia markkinointilauseita, yksinkertaisuus on parasta! Ja kyllä ainakin mua vähän harmittaa fanittaa kosmetiikkasarjaa, joka on myös kunnostautunut markkinointipuheissaan. Siis siinä mielessä, että he saavat rahani.

    Mutta se on kyllä ärsyttävä tunne, kun joku kosmetiikkatuote, josta haluaisit tykätä osoittautuu itselle epäsopivaksi, rullautumisongelmaa on täälläkin päin havaittu eritoten meikkivoiteiden suhteen!

    VastaaPoista
  2. Haha! Nään jo silmissäni "Salkan meikki&huolto - hyvin toimii"

    :)

    Toi on just pahinta, jos haluaisi tykätä jostain tuotteesta, mutta se on ihan kauheaa kuraa; sellaiseen itsepetokseen mä en sentään lähde, nielen pettymykseni ja etsin paremman kohteen. Tää prosessi on mulla käynnissä varsin karvaasti juuri nyt hajuvesiosastolla, taidankin avautua aiheesta kokonaisen postin verran.

    VastaaPoista