keskiviikko 4. tammikuuta 2012

I'm officially old

Omg*, hetkittäin ihmettelen itsekin kuinka kummassa mulla on yhtään lukijaa. Ei sillä, että teitä yhtään vähättelisin, päin vastoin, olen iloinen jokaisesta räpsyripsestä, joka täällä piipahtaa, mutta laittaahan se nyt korvia punehuttamaan, kun jos ei täällä säästä puhuta taikka ovennupeista, asiana on imuri.


Olen pahoillani, mutta nyt on Dyson! Pölypussit on niin eilistä päivää.


Kuin siistiä! Sanan varsinaisessa merkityksessä. Mää oon nii ilone! Kallishan tuo imuriksi on, mutta oma hima ansainnee yhden hi-tech-kuriositeetin. Voin aina puolustautua autottomuudellani, mikä on muuten todella toimiva vastaisku lähes mihin tahansa hankinta-arvosteluun. Eikä sillä ole väliä, onko epäilijä kenties hänen korkea-arvoisuutensa itse vaiko joku muu, tietenkään.

*vähän nuorekkuutta sekaan. Lol.

2 kommenttia:

  1. Minä en saa uutta ennen kuin Mielestä aika jättää. Viimeksi korjasivat sen huollossa yhdeksällä (!!) eurolla. Jotain haittaa tästä tuppukylässä asumisesta. Lisäksi haluaisin mielummin varsi-imurin. Mutta pölypussit on ihan oikeasti out ja passé.

    VastaaPoista
  2. Mun oranssi Rolfy oli peruja ensimmäiseltä ostosreissulta, kun muutin kotoa pois. Suuttimessakaan ei tuhannen muuttokolhun jäljiltä ollut yhtään rengasta tallessa. Varsi-imuri ois kyllä siitä kätevä, kun noilla perässävedettevillä muovimuumeilla tuntuu olevan aina huono päivä; vaikka niitä kuinka asettelee, ei tartte kuin selkä kääntää, jo ne lanaa kyljellään tai jopa selällään. Kovat odotukset kohdistuvat Dysoniin, josko sillä ois (pöly)hiukkasen parempi palveluasenne.

    VastaaPoista