tiistai 25. toukokuuta 2010

But why would she wear flats?

Huolimatta siitä, että 166 sentin varteni ja pallonpotkimisesta pönäköityneet reiteni kaipaisivat uskottavuutensa tueksi kymmenen sentin korkoja, mä olen tennarien sukua ja huonetta. Voin käydä missä tahansa nilkkuri-, korkkari-, balleriinasivupoluilla, mutta palaan tennareihin. Mä olen myös tässä suhteessa vähän merkkiorientoitunut. Näin siitäkin perustamatta, että joku koulukunta nimeää ne kliseisiksi turvavalinnoiksi, joilla on kätevä ilmoittaa maailmalle olevansa oikeamielinen; mä lasken ne klassikoiksi. Kuten tuon Olkalaukunkin, josta vähän kyllä leyhähtelee opiskelija-maailmanparantaja-metodi-idealisti -haisuja. No, väritys ja muu asustus tekee tietysti paljon. Sanoo pinnallinen perusmaterialisti, joka ei sitten kuitenkaan metatason viesteistä juuri huoli. Tai ei ymmärrä niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti