torstai 20. toukokuuta 2010

I'll come visit you in your country cabin Upstate

Ihana päivä. Ajettiin aamulla pienellä jengillä suorittamaan tilustarkastus kesän työmaille Ratulaan! Ihana emäntä Anu piti esittelykierrokset, muisteltiin viime kesän kuvaratkaisuja ja tehtiin uusia suunnitelmia tulevan varalle. Tykkään Anun tyylistä, joka nurkan ei tarvitse olla niin tiptop, vaan epätäydellisyys on kaunista eikä haittaa, jos jossain vähän repsottaa. Siinä on sellaista sallivuutta ja tilanantoa, mikä minua ilahduttaa erityisesti. Että voi olla ihana ja rakastettava, vaikka ei olisi vielä valmis. Kaikki aikanaan, hän sanoo. Mä olen niin samaa mieltä.

Paras hetki vuodesta on se, kun tuomi kukkii. Silloin on jo ihanaa, mutta kaikki on vielä edessä. Ja tuoksuu kesä!





Kaupunkilaistunut ikäkriisittäjä oli aivan onnessaan, kun pääsi sinne. Aina kevään taittuessa kesäksi mä saan kaipuunousut perusasioiden äärelle, mihin onneksi nykyään on lääkekin lähellä. Satulaakso, sanovat kylillä. On mulla joskus omakin. Ihan pienikin riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti