tiistai 18. toukokuuta 2010

How many fashion shows did you drag me into?

Hieman penseästi marmahdin ruotsalaisen rättimyllyn pulahtamisesta Helsingin fäshönankkalampeen tossa ihan hetki sitten. Jo tässä joutui sanansa pyörtämään, kun ystävältä tuli kutsu avajaisaveciksi. Kas, no, ilman muuta, katsastamaan päivän status!


Lähdin kemuihin suoraan töistä, aivan luonnollisesti huonona siitä, että seuralainenkin oli niin asiallinen.


Mutta kuulema se on just siistiä, että menee pintakekkereihin alipukeutuneena, voi sitten tyytyväisenä mälliä saamassaan huomiossa; olkoonkin, että se on jokseenkin vinoa.

Itsehän olin pukeutunut eilisen kunniaksi Musen keikkapaitaan, jonka kokoa XL korjailin takakappaleesta hakaneuloilla, koska en ole saanut aikomuksieni mukaisesti aikaan ajella sitä ompelukoneella istuvammaksi.


Toimii! Ja kotiin Annikan miehen uudella letukalla. Mä sanon, että tästä ei kesäilta kerkee parantumaan. Vaikka olihan se kerrassaan hinnatonta seisoskella pitkin Aleksia jonossa kauppaan, josta ei saanut ostaa mitään. Kyä mä, kuulkaa, sanon...

3 kommenttia:

  1. Te ootte aina Annikin kaa hehkeitä. Vaiks kyllä sulla oli kova yritys ton XL-paidan kanssa :D

    No olik siellä mitää ostamisen arvoista, tä?

    VastaaPoista
  2. Hei, oikeesti. Joskus vois tehä itselleen jotain :D Mä en kuitenkaan voinut mitään tilanteelle, joka oli suurempi kuin minä ja mun extra large -paita. Aika kamala viritelmä.

    Monkin puolella ei niin mitään, mutta Weekdaylla pari jotain ehkä. Toisaalta ei siellä kyllä oikein ollut saumaa tarkastella, kun sakkia oli ku meren mutaa. Tuu ite kattoon.

    VastaaPoista
  3. Pus pus.

    No ei ollu iso yllätys tuo että Monkin puolella ei ollu mitää. Kyl mää joku päivä.

    VastaaPoista